Sample Data-Articles

 

Képgaléria a 2015 - 2016. tanévből

Karácsony 2015.12.18.

Képeslap készítő verseny 2015.12.16.

Angol szakkörösök bemutatói 2015.10.20.

Halloween programsorozat 2015.10.19-21.

Vitaminnap 2015.10.15.

A világ legnagyobb tanórája 2015.09.30.

SuliBuli 2015.09.25.

Elsősök köszöntése 2015.09.11.

Papírgyűjtés 2015.09.04.

Évnyitó 2015.09.01.

 

Képgaléria a 2014 - 2015. tanévből

Ghymes-Kassai

Mesevetélkedő

Halloween

Suli-buli

Kosárlabda

Kerékpár-nap

Fotopoetika

2014-2015-ös tanév évnyitója

 

Képgaléria a 2013 - 2014. tanévből

Összetartozás napja

Tudásbajnokság Országos Tanulmányi Verseny megyei döntője

Képzőművészeti pályázat - Nefag Zrt.

Felsős farsang - 2014.02.28.

Látogatás a 3.b-ban - 2014.02.27.

Alsós farsang - 2014.02.14.

Megemlékezés a cián-szennyezésről - 2014.01.31.

Advent 2013. - 2013.12.20.

Angol mesevetélkedő - 2013.12.04.

Nyílt napok - 2013.11.12.

Comenius - 2013.10.21-26.

Alsós Halloween - 2013.10.24.

Őszi vígasságok - 2013.10.12.

Vitaminnap - 2013.10.03.

Alsós Sulibuli - 2013.09.27.

Gulyásfesztivál - 2013.09.07.

Évnyitó 2013/14 - 2013.09.02.

 

 

Képgaléria a 2012 - 2013. tanévből

Tanévnyitó ünnepély

Gulyásfesztivál

Repülőrajt futóverseny

Tiszaligeti Napok 2012.

Mezei Cross

Október 23. ünnepség

Nyílt tanítási napok

Suli-buli

Pedagógia Intézet, Karácsonyi ünnepsége

Az Idősek Otthonában  karácsonyi ünnepségünk

Tehetségnap 2012

Mutasd ki a szereteted!

Állatok Világnapja

Mesél a téli erdő

Alsós rajzpályázat

Alsós megemlékezés az 1848-49 -es forradalomról és szabadságharcról

Regölés

Megemlékezés a ciánszennyezés évfordulóján

Teátrum Gála

A magyar gyermekvédelmi rendszer működése az online környezetben történő gyermekveszélyeztetés tükrében, című tájékoztató anyag 

I T T megtekinthető és letölthető.

Az intézményi szolgáltatások adatai, mutatói, eredményessége

 

2016/2017-es tanév

   
 

 

 

   

Pedagógus létszám

40

Tanulói létszám

484

 
         

SNI-s tanulók száma

9

BTMN-s tanulók száma

14

 
         
         

Középiskolai központi felvételi írásbeli eredménye

       
 

Iskolai átlagpontszám

Országos átlag

Eltérés

 
 

63,1

51,7

11,4

 
         

Továbbtanulás

Gimnázium

Szakgimnázium

Szakiskola

 
 

64%

32%

4%

 
         

Kompetenciamérés 2016.

       

 

6. évfolyam

 

8. évfolyam

 
 

Szövegértés

Matematika

Szövegértés

Matematika

Országos átlag

1494

1486

1568

1597

Megyeszékhelyi átlag

1536

1521

1602

1624

Kassai Úti Magyar-Angol KTNY Általános Iskola

1591

1538

1672

1644

         

Nyelvi mérés 2017.

6. évfolyam

 

8. évfolyam

 

Angol

82,00%

 

86,80%

 
         

Célnyelvi mérés 2017.

6. évfolyam

     

Angol

91%

     

 

  

 

 

 

 

 

Kapcsolattartó:  Váradi Éva 

Elérhetőségei:

Cím: Kassai Úti Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola

5000 Szolnok Kassai út 17.

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefon:  +36 20 577 8090

 

 

 

 

  Egy gondolat csak akkor nyeri el értelmét, ha megvalósítják.”

Boldizsár Ildikó

 

 

    JÓ GYAKORLATAINK

 

 

 1. Angol nyelvtanítás a Kassaiban

 

 

Célunk a kompetencia alapú, használható nyelvtudás kialakítását elősegítő nyelvoktatási szemléletünk és tapasztalataink megismertetése, valamint gyakorlati és módszertani tudásunk megosztása.

A két tanítási nyelvű iskolai oktatásunk jellemzője a kommunikációs helyzeteken alapuló, játékos nyelvtanulás korai megkezdése. A nyelvtanulás során a tanulók fejlettségi szintjüknek, életkori sajátosságaiknak megfelelő, ugyanakkor kihívást jelentő érdekes nyelvi tevékenységekben vesznek részt.

A tanórák legtöbbször kötetlenebbek, a kezdő szakaszban fontos szerepe van a mozgásnak, ritmusnak, énekes, táncos játékoknak, manuális tevékenységeknek. A heti óraszám biztosítja, hogy naponta hallják, gyakorolják, ismételjék a már elsajátított nyelvi fordulatokat.

Idegennyelv oktatásunk tehát tevékenységközpontú és kommunikatív, és a felső tagozaton egyre inkább jellemzővé válik, hogy a célnyelv használata nem cél, hanem eszköz.

 

  2. Komplex művészeti nevelés az alsó tagozaton

 

Célunk olyan művészetpedagógiai és tanulásszervezési módszer megismertetése és bemutatása, amelynek során a vizuális nevelés, ének-zene, technika és életvitel és a drámatanítás módszerei komplexen jelennek meg.

Művészeti nevelésünk komplexitásán azt értjük, hogy az egyes művészeti ágakat nem egymástól elszigetelten, hanem tényeiket és jelenségeiket egymásra vonatkoztatva, a közös alapkérdésekből kiindulva, ugyanazzal a szemlélettel és módszerekkel közelítjük meg.

Programunk szemléletet formál, összefüggéseket láttat, hozzásegíti a tanulókat, hogy az ismerettartalmak között önmaguk fedezzék fel a kapcsolódásokat, kölcsönhatásokat.

 

3. „Játszani is engedd…” - drámapedagógia a tanítási órákon és a mindennapokban

 

Célunk betekintést nyújtása a drámapedagógia módszertanába, továbbá a szemléleti alapok megismertetése és az alkalmazási lehetőségek megmutatása tanórákon és a tanórán kívüli foglalkozásokon.

A drámajáték által cselekvésbe ágyazottan tudunk ismereteket adni, a tanulók “mintha” szituációban megélhetnek olyan helyzeteket, melyekre életkori vagy egyéb korlátok miatt nincs lehetőségük, játékossá tudjuk tenni általa a tanórát.

A drámapedagógia gyerek és tevékenységközpontú. Fiktív vagy valós szituációkban - mint résztvevők - az élmények létrehozói és egyben átélői is lesznek.

 

A drámapedagógia fókuszában mindeközben a személyiség áll. Abban segít ugyanis, hogy a gyerekek önmagukat és másokat, saját korlátaikat és lehetőségeiket jólismerő, a világra nyitott, harmonikus és alkotó személyiségekké váljanak. 

 

4. Élménypedagógiai módszerek alkalmazása a tanórákon

 

Célunk egy olyan pedagógiai módszer csoport bemutatása, amely a formális tanulási helyzetek helyett, az élményen alapuló tanítást-tanulást hangsúlyozza.

Az élménypedagógia a közvetlen tapasztalásokon és a gyerek aktív cselekvésén keresztül tanít.

Az ismeretek átadására, rendszerezésére, elmélyítésére egyaránt alkalmas, vagyis mindazt tudja, amit a hagyományos, ismeretszerző oktatástól elvárunk.

A passzív befogadást felváltja a megismerő tevékenység által történő tanulás, amely az aktivitáson és élményszerűségen keresztül megteremti a tanuláshoz szükséges motivációs bázist is. 

Élménypedagógiai tanóráink megvalósítása során kiemelten hangsúlyos tanulóink digitális kompetencia fejlesztése.

 

5. TANTÚRA – kalandozás a tanulás rejtett ösvényein

 

Célunk olyan tanulási trükkök bemutatása, mely által hatékonyabbá válhat a tanulás. Nem a fejlesztés a cél, hanem a tanulási önismeret, a motiváció és az én-hatékonyság növelése, mely indirekten pozitív irányú változást eredményez a kreativitás, kommunikációs képesség, koncentrálóképesség, a divergens és a kritikus gondolkodás terén.

Kiemelten fókuszálunk az alsó és felső tagozat közötti átmenetet segítésére – egy játékos, tanulási önismeretet bővítő és személyiséget formáló „Tanulási technikák” csoportfoglalkozás elindításával. Különös gondot fordítunk a motiváció növelésére, a szorongás csökkentésére, lazító, relaxációs technikák elsajátítására. Programunk felelőse intézményünk iskolapszichológusa.

Műhelymunka keretében ezen attitűdformáló technikákból tudunk egy csokornyit bemutatni és megtapasztaltatni a pedagógus kollégákkal.

 

Our school has won a grant in the Erasmus + program for our project called Opportunities, foreign experiences to enrich the talent support program with new methodology elements at Kassai Úti Hungarian-English Bilingual Primary School 

"The European Commission support for the production of this publication does not constitute endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein"


Project summary 

 

H K Sze Cs P Szo V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
© 2016-2024 Copyright. Minden jog fenntartva Win Investor Zrt.