Sample Data-Articles

 

Képgaléria a 2015 - 2016. tanévből

Karácsony 2015.12.18.

Képeslap készítő verseny 2015.12.16.

Angol szakkörösök bemutatói 2015.10.20.

Halloween programsorozat 2015.10.19-21.

Vitaminnap 2015.10.15.

A világ legnagyobb tanórája 2015.09.30.

SuliBuli 2015.09.25.

Elsősök köszöntése 2015.09.11.

Papírgyűjtés 2015.09.04.

Évnyitó 2015.09.01.

 

Képgaléria a 2014 - 2015. tanévből

Ghymes-Kassai

Mesevetélkedő

Halloween

Suli-buli

Kosárlabda

Kerékpár-nap

Fotopoetika

2014-2015-ös tanév évnyitója

 

Képgaléria a 2013 - 2014. tanévből

Összetartozás napja

Tudásbajnokság Országos Tanulmányi Verseny megyei döntője

Képzőművészeti pályázat - Nefag Zrt.

Felsős farsang - 2014.02.28.

Látogatás a 3.b-ban - 2014.02.27.

Alsós farsang - 2014.02.14.

Megemlékezés a cián-szennyezésről - 2014.01.31.

Advent 2013. - 2013.12.20.

Angol mesevetélkedő - 2013.12.04.

Nyílt napok - 2013.11.12.

Comenius - 2013.10.21-26.

Alsós Halloween - 2013.10.24.

Őszi vígasságok - 2013.10.12.

Vitaminnap - 2013.10.03.

Alsós Sulibuli - 2013.09.27.

Gulyásfesztivál - 2013.09.07.

Évnyitó 2013/14 - 2013.09.02.

 

 

Képgaléria a 2012 - 2013. tanévből

Tanévnyitó ünnepély

Gulyásfesztivál

Repülőrajt futóverseny

Tiszaligeti Napok 2012.

Mezei Cross

Október 23. ünnepség

Nyílt tanítási napok

Suli-buli

Pedagógia Intézet, Karácsonyi ünnepsége

Az Idősek Otthonában  karácsonyi ünnepségünk

Tehetségnap 2012

Mutasd ki a szereteted!

Állatok Világnapja

Mesél a téli erdő

Alsós rajzpályázat

Alsós megemlékezés az 1848-49 -es forradalomról és szabadságharcról

Regölés

Megemlékezés a ciánszennyezés évfordulóján

Teátrum Gála

A magyar gyermekvédelmi rendszer működése az online környezetben történő gyermekveszélyeztetés tükrében, című tájékoztató anyag 

I T T megtekinthető és letölthető.

Az intézményi szolgáltatások adatai, mutatói, eredményessége

 

2016/2017-es tanév

   
 

 

 

   

Pedagógus létszám

40

Tanulói létszám

484

 
         

SNI-s tanulók száma

9

BTMN-s tanulók száma

14

 
         
         

Középiskolai központi felvételi írásbeli eredménye

       
 

Iskolai átlagpontszám

Országos átlag

Eltérés

 
 

63,1

51,7

11,4

 
         

Továbbtanulás

Gimnázium

Szakgimnázium

Szakiskola

 
 

64%

32%

4%

 
         

Kompetenciamérés 2016.

       

 

6. évfolyam

 

8. évfolyam

 
 

Szövegértés

Matematika

Szövegértés

Matematika

Országos átlag

1494

1486

1568

1597

Megyeszékhelyi átlag

1536

1521

1602

1624

Kassai Úti Magyar-Angol KTNY Általános Iskola

1591

1538

1672

1644

         

Nyelvi mérés 2017.

6. évfolyam

 

8. évfolyam

 

Angol

82,00%

 

86,80%

 
         

Célnyelvi mérés 2017.

6. évfolyam

     

Angol

91%

     

 

  

 

 

 

 

 

Kapcsolattartó:  Váradi Éva 

Elérhetőségei:

Cím: Kassai Úti Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola

5000 Szolnok Kassai út 17.

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefon:  +36 20 577 8090

 

 

 

 

  Egy gondolat csak akkor nyeri el értelmét, ha megvalósítják.”

Boldizsár Ildikó

 

 

    JÓ GYAKORLATAINK

 

 

 1. Angol nyelvtanítás a Kassaiban

 

 

Célunk a kompetencia alapú, használható nyelvtudás kialakítását elősegítő nyelvoktatási szemléletünk és tapasztalataink megismertetése, valamint gyakorlati és módszertani tudásunk megosztása.

A két tanítási nyelvű iskolai oktatásunk jellemzője a kommunikációs helyzeteken alapuló, játékos nyelvtanulás korai megkezdése. A nyelvtanulás során a tanulók fejlettségi szintjüknek, életkori sajátosságaiknak megfelelő, ugyanakkor kihívást jelentő érdekes nyelvi tevékenységekben vesznek részt.

A tanórák legtöbbször kötetlenebbek, a kezdő szakaszban fontos szerepe van a mozgásnak, ritmusnak, énekes, táncos játékoknak, manuális tevékenységeknek. A heti óraszám biztosítja, hogy naponta hallják, gyakorolják, ismételjék a már elsajátított nyelvi fordulatokat.

Idegennyelv oktatásunk tehát tevékenységközpontú és kommunikatív, és a felső tagozaton egyre inkább jellemzővé válik, hogy a célnyelv használata nem cél, hanem eszköz.

 

  2. Komplex művészeti nevelés az alsó tagozaton

 

Célunk olyan művészetpedagógiai és tanulásszervezési módszer megismertetése és bemutatása, amelynek során a vizuális nevelés, ének-zene, technika és életvitel és a drámatanítás módszerei komplexen jelennek meg.

Művészeti nevelésünk komplexitásán azt értjük, hogy az egyes művészeti ágakat nem egymástól elszigetelten, hanem tényeiket és jelenségeiket egymásra vonatkoztatva, a közös alapkérdésekből kiindulva, ugyanazzal a szemlélettel és módszerekkel közelítjük meg.

Programunk szemléletet formál, összefüggéseket láttat, hozzásegíti a tanulókat, hogy az ismerettartalmak között önmaguk fedezzék fel a kapcsolódásokat, kölcsönhatásokat.

 

3. „Játszani is engedd…” - drámapedagógia a tanítási órákon és a mindennapokban

 

Célunk betekintést nyújtása a drámapedagógia módszertanába, továbbá a szemléleti alapok megismertetése és az alkalmazási lehetőségek megmutatása tanórákon és a tanórán kívüli foglalkozásokon.

A drámajáték által cselekvésbe ágyazottan tudunk ismereteket adni, a tanulók “mintha” szituációban megélhetnek olyan helyzeteket, melyekre életkori vagy egyéb korlátok miatt nincs lehetőségük, játékossá tudjuk tenni általa a tanórát.

A drámapedagógia gyerek és tevékenységközpontú. Fiktív vagy valós szituációkban - mint résztvevők - az élmények létrehozói és egyben átélői is lesznek.

 

A drámapedagógia fókuszában mindeközben a személyiség áll. Abban segít ugyanis, hogy a gyerekek önmagukat és másokat, saját korlátaikat és lehetőségeiket jólismerő, a világra nyitott, harmonikus és alkotó személyiségekké váljanak. 

 

4. Élménypedagógiai módszerek alkalmazása a tanórákon

 

Célunk egy olyan pedagógiai módszer csoport bemutatása, amely a formális tanulási helyzetek helyett, az élményen alapuló tanítást-tanulást hangsúlyozza.

Az élménypedagógia a közvetlen tapasztalásokon és a gyerek aktív cselekvésén keresztül tanít.

Az ismeretek átadására, rendszerezésére, elmélyítésére egyaránt alkalmas, vagyis mindazt tudja, amit a hagyományos, ismeretszerző oktatástól elvárunk.

A passzív befogadást felváltja a megismerő tevékenység által történő tanulás, amely az aktivitáson és élményszerűségen keresztül megteremti a tanuláshoz szükséges motivációs bázist is. 

Élménypedagógiai tanóráink megvalósítása során kiemelten hangsúlyos tanulóink digitális kompetencia fejlesztése.

 

5. TANTÚRA – kalandozás a tanulás rejtett ösvényein

 

Célunk olyan tanulási trükkök bemutatása, mely által hatékonyabbá válhat a tanulás. Nem a fejlesztés a cél, hanem a tanulási önismeret, a motiváció és az én-hatékonyság növelése, mely indirekten pozitív irányú változást eredményez a kreativitás, kommunikációs képesség, koncentrálóképesség, a divergens és a kritikus gondolkodás terén.

Kiemelten fókuszálunk az alsó és felső tagozat közötti átmenetet segítésére – egy játékos, tanulási önismeretet bővítő és személyiséget formáló „Tanulási technikák” csoportfoglalkozás elindításával. Különös gondot fordítunk a motiváció növelésére, a szorongás csökkentésére, lazító, relaxációs technikák elsajátítására. Programunk felelőse intézményünk iskolapszichológusa.

Műhelymunka keretében ezen attitűdformáló technikákból tudunk egy csokornyit bemutatni és megtapasztaltatni a pedagógus kollégákkal.

 

H K Sze Cs P Szo V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
© 2016-2025 Copyright. Minden jog fenntartva Win Investor Zrt.