Szolgáltatói kultúra a mindennapokért

 

Intézményünk 2010-ben csatlakozott a Szolgáltató Város Szolgáltató Szolnok mintaprojekthez. A modell a szolgáltatást igénybe vevő emberben és a számára szolgáltatást nyújtó szervezetben gondolkodik. Megjeleníti a helyi társadalmat, annak szocializációt, a társadalmi részvételt és a társadalmi kontrolt biztosító funkcióját is. A Szolgáltató város modellje cselekvő módon szeretné felhívni a figyelmet az emberek mindennapjait kísérő közszolgáltatói kultúra fontosságára. A mindennapi kultúra minősége, – ezen belül a szolgáltatói kultúra – visszahat az ember értékrendjére, gondolkodásmódjára, egymáshoz való viszonyára.

A modell a szolgáltatási kultúra mentén 4 értéket rögzít:

  • szakmai hitelesség
  • emberi hitelesség
  • működtetett rendszerek nyilvánossága
  • partnerség

 

 

 

 

 

 

 

H K Sze Cs P Szo V
1
2
3
4
Dátum : 2018-05-04
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
23
24
25
26
27
29
30
31
© 2016-2018 Copyright. Minden jog fenntartva Win Investor Zrt.